IEPAZĪSTIES AR
MEMORANDU
UN PIEVIENOJIES

PIEVIENOTIES

Lai reģistrētu uzņēmumu iniciatīvai „Godīgs eiro ieviesējs”, ienāciet sistēmā, izmantojot kādu no zemāk esošajiem autentifikācijas variantiem.

Lai izslēgtu nepatiesus un viltus pieteikumus, uzņēmumu reģistrēt var tikai tā paraksttiesīgā persona, izmantojot savu  privāto bankas / autorizācijas kontu.

Reģistrācija caur pašu uzņēmuma kontu nebūs iespējama.

IETEIKT UZŅĒMUMU

Iesakiet godīgu uzņēmumu, kuram būtu jāpievienojas!
ŠOBRĪD
PIETEIKUŠIES
1224
UZŅĒMUMI

JAUNUMI

Iniciatīvas “Godīgs eiro ieviesējs” dalībnieki saņem augstus vērtējumus no klientiem

Otrdiena, 2014. gada 15. aprīlis

Iniciatīvas “Godīgs eiro ieviesējs” dalībnieki saņem augstus vērtējumus no klientiem

 

14. aprīlī labsserviss.lv kopā ar Lattelecom paziņoja un apbalvoja tos uzņēmumus, kas kampaņas “Uzslavē labu servisu!” ietvaros atzīti par savas nozares klientu apkalpošanas līderiem. Šajā kampaņa piedalījās arī 27 iniciatīvas “Godīgs eiro ieviesējs” dalībnieki. Visaugstākās uzslavas no klientiem saņēma SIA “Baltic Restaurants Latvia”, SIA “ETG”, SIA “Cantus”, SIA “Statoil Fuel & Retail Latvia”, AS “Swedbank”, SIA “Hotel Jūrmala Spa”, SIA “Lattelecom”, AS “DNB banka”, SIA “Reho” un SIA “Optimera”.

VAIRĀK

PTAC ir pieņēmis 6 administratīvo pārkāpumu lēmumus par komersantiem, kuri ir pievienojušies iniciatīvai „Godīgs eiro ieviesējs”

Ceturtdiena, 2014. gada 6. februāris

PTAC sniegtā informācija liecina, ka no 2013.gada 1.oktobra līdz 2014.gada 31.janvārim PTAC ir pieņēmis 6 administratīvo pārkāpumu lēmumus par komersantiem, kuri ir pievienojušies iniciatīvai „Godīgs eiro ieviesējs”.

VAIRĀK

Latvijas iedzīvotājiem ir svarīgi, ka tirgotāji un pakalpojumu sniedzēji ir godīgi eiro ieviesēji

Otrdiena, 2014. gada 4. februāris

Jaunākie tirgus un sabiedriskās domas pētījuma centra “SKDS” dati 2014. gada janvāra vidū rāda, ka 56% aptaujāto respondentu uzskata, ka uzņēmumi eiro ieviesuši godīgi, tādējādi vairojot sabiedrības uzticību godīgai komercpraksei. Tostarp 67% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju ir svarīgi, lai tirgotāji un pakalpojumu sniedzēji būtu godīgi eiro ieviesēji. Lielākā daļa iedzīvotāju norādījuši, ka izvēles gadījumā starp vairākiem tirgotājiem vai pakalpojumu sniedzējiem, iedzīvotāji izvēlētos to uzņēmēju, kurš ir iesaistījies iniciatīvā „Godīgs eiro ieviesējs”.

VAIRĀK
< 1 2 3 4 5 ... 14 >

EIRO KALKULATORS

LVL = EUR

TWITTERLENTA

EIRO UN CENAS

Iedzīvotāju bažas, ka eiro ieviešana var novest pie cenu celšanas ir saprotamas, tomēr vairāki objektīvi faktori ļauj skatīties uz lietām cerīgāk. Kā liecina pētījumi un citu valstu pieredze – eiro ieviešanas ietekme uz cenu pieaugumu ir 0.2 – 0.3 %. Piemēram, maizes cenas šāds kāpums neietekmēs vispār. Desmit latu vērtu friziera apmeklējumu pāreja uz eiro ietekmētu par 2-3 santīmiem.

Ja tomēr kāds negodprātīgs uzņēmējs izmantotu eiro ieviešanu, lai celtu cenas – cenu kontrole ir pašu pircēju rokās. Aicinām turpmākos mēnešus uztvert kā ekonomiskas vēlēšanas – vienkārši neiepirkties pie uzņēmējiem, kas nesamērīgi cēluši cenas.

Galu galā arī paši uzņēmēji saprot, ka, ceļot cenas, riskē ar gadiem kopto reputāciju un attiecībām ar klientiem. Turklāt norisēm tirgū regulāri seko līdzi Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.

Tāpēc pārliekām bažām nudien nav pamata. Atcerieties, jūsu izvēle būs ietekmīgākais faktors. 

JAUTĀJUMI / ATBILDES

Saraksts “Negodīgs eiro ieviesējs” Kas jādara, lai pievienotos iniciatīvai? Vai par dalību iniciatīvā “Godīgs eiro ieviesējs” un tās uzlīmēm ir jāmaksā? Vai iniciatīvai "Godīgs eiro ieviesējs" var pievienoties arī saimnieciskās darbības veicēji? Kur es varu saņemt papildus informāciju par "Godīgs eiro ieviesējs" iniciatīvu? Kur varēs saņemt uzlīmes izvietošanai tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās? Kāda būs uzlīmju jēga? Vai ar memoranda palīdzību tiks regulētas cenas? Kas uzraudzīs un kontrolēs memoranda principu ievērošanu? Kas notiks, ja Memorandam pievienojies uzņēmējs tiks pieķerts nepareizā cenu pārrēķinā? Cik ilgi būs spēkā Memoranda principi? Kā rīkoties neskaidrību gadījumā?

VIDEO